18:e december

Ops, har inte skirvit på typ en vecka hehe.. Igår fick jag migrän efter skolan, sov en stund och skrev sedan klart engelskan. Jag såg på morden i sandhamn och sedan när jag skulle sova kunde jag inte det såklart. Både för att jag hade så ont i huvudet och att jag redan hade sovit på dagen. Men till slut somnade jag.  Men imorse när jag vaknade hade jag fortfarande lika ont i huvudet så jag stannade hemma från skolan idag. Gick och la mig igen och sov till halv 11. Behövdes kan jag ju säga. Just nu vet jag inte om jag ska till skolan imorgon för det har inte blivit bättre men vem vet. 
Idag är det endast 6 dagar kvar till jul! Tiden har gått så himla fort sedan höstlovet. Jag har fortfarande några klappar kvar att köpa men det ordnar sig nog. Får väl dra in till stan på fredag eller nåt. Längtar verkligen till lovet nu, till jul och till nyår. Firar ju nyår i stockholm i år. Fast jag missar träningslägret i sundsvall och det suger...
Några mobilbilder från förra veckan:
Den sista bilden gick inte att få större av någon anledning men men:)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback