"Dan före dopparedan"

Hej! I fredags hade vi julkalendern på skolan. Mitt lag vann wiihooo! Efter skolan tog jag bussen i till stan med några för att köpa de sista julklapparna+ matt topplack och torrschampo till mig själv. Vi mötte även upp Alex och fikade på Wayne's. Efter lite spring i butiker och äventyr på Lindex (hehe...) drog vi till subway och tog bussen hem. Tåget var såklart inställt pga. att det hade fallit något från himelen som kallas snö. Tydligen har man köpt in tåg som inte klarar av snö. Bra jobbat! Vi bor i norrland, kom igen.. Aja hem snabbt innan vi for på UG. Överlevde hela dagen och så vitt jag vet finns jorden fortfarande kvar.
Igår städade jag mitt rum och slog in julklappar. Filmkväll hos Nisse på kvällen med Moa, Julia, Amanda, Jesper, Alex och Nisse såklart. Idag blir det knäckkokning och tryffeltilverkning. Ska även ta in julgranen och pynta den. Fler planer än så har jag inte så God Jul allihopa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback