Puppet on a string

Hej! Efter skolan i fredags var jag hos sjukgymnasten och kollade upp min dumma armbåge som vägrar bli bra efter översträcknningen. Tydlingen så får jag inte stödja och sträcka ut armen helt tills det leden har dragit ihop sig igen, ... Så kan inte vara med på tumbling på ett tag. Men, men, har fått ett träningsschema som jag ska försöka följa. Efter sjukgymnasten tog jag tåget in till stan med Alva, Amanda, Moa och julia. Trevligt.  Igår var en sådan dag då jag inte gjorde någonting, bara allmän slö-dag. Eller ja, det blev film med några på kvällen men annars så:) Idag har det dock varit full rulle. Gymnastikuppvisning hela dagen, vi var "läskiga"marionettdockor haha. Det gick väl hyfsat bra. Jag älskar dansen vi gjorde.
Några bilder från dagen och en video på dansen(Snodde den från Hedvig, hoppas det gick bra) Kvallan vet jag inte vad som hände med men man ser väl lite iaf. Hoppas jag...
.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback