Tionde december

Idag så hade vi Historiaprov om första världskriget direkt på mogonen.. Gick ganska bra för mig. Hade ju faktiskt pluggat till det för en gångs skull. Annars var ju dagen rätt seeeg. Fast slutade tidigt. Imorgon har vi luciaträning hela förmiddagen, ganska chill. Nä nu ska jag gå och äta upp alla kolor som Eve kokat, ses.
Målade naglarna igår för första gången på evigheter, blev okej. Jag har dock inte tagit fort allt kladd som jag lyckas få runt om nageln:)


Var gärna med i dagens grymma tävling! :D
http://adaras.se/category/julkalender-2012.html

2012-12-13 // 17:22:30

Fint. :)

2012-12-14 // 22:30:39

Hej!
Har två tävlingar på min blogg.

1. Vinn tandblekning
2. Dagens blogg och ta en del av alla mina besökare.

Är en av södermanlands nästan största bloggar :)

Du hittar lättare till tävlingarna om du går in på kategori "tävlingar"

kram

2012-12-15 // 17:00:33
» Aisha

Fin blogg du har och älskar naglarna^^ Kolla gärna in min och var också med i månadens blogg om du vill.:)
//Aisha

2012-12-18 // 16:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback